Skip to main content

Samsung S21 Plus

Niemand zit te wachten op een kapotte telefoon. Hierdoor kun je het toestel tenslotte niet of minder goed gebruiken. Als jouw telefoon niet meer werkt zoals het hoort, dan is een reparatie een goede oplossing.

Indien u meerdere kuren heeft aan uw toestel(len) hanteren wij een korting i.v.m. meerdere reparaties.
Samsung s10+ scherm reparatie origineel

S21 Plus Scherm

~ 60 minuten

€ 325

Samsung achterkant reparatie

Achterkant

~ 30 minuten

€ 49

Samsung s10 batterij reparatie

Batterij

~ 30 minuten

Op aanvraag

Samsung s10 laadconnector reparatie

Laadconnector

~ 60 minuten

Op aanvraag

Googel / Samsung account verwijderen

Deblokkeren

~ 120 minuten

€ 45

Samsung software problemen oplossen

Software

~ 45 minuten

€ 25

Samsung vochtschade problemen oplossen

Waterschade

~ 180 minuten

€ 75

iPhone 7 overige

Overige

op aanvraag

aanvraag

Samsung S21 Plus laad connector reparatie

De laadconnector, op zijn klassiek Nederlands gekopieerd vanuit het Engels dock connector, is de ingang waar het netsnoer ingaat. Naarmate u het toestel oplaad is er sprake van slijtage. Afhankelijk van het soort gebruik kan een laadconnector enkele jaren mee zonder kuren. Werkt u in de bouw of gebruikt u uw toestel tijdens het opladen? Dan kan dit inderdaad veel sneller defect raken. Wanneer uw laadconnector niet meer goed functioneert zorgt het er ook voor dat het toestel niet optimaal laad. Dit zorgt ervoor dat het tot wel 2 keer langer op de netsnoer moet blijven alvorens de batterij volledig is opgeladen. Vanaf de Samsung S21 Ultra zijn de laadconnectoren minder gevoelig sinds de overgang naar de zogeheten USB-c ingang. De USB-c kan op beide manieren worden ingevoerd zodat u niet 'per ongeluk' de netsnoer verkeerd plaatst en zo de laadconnector breekt.

Garantie

Wij zijn zeer coulant wat garantie betreft. Wij zetten alle reparaties op uw (achter)naam in ons systeem waardoor u geen bon hoeft mee te nemen. Zelfs als wij u niet in ons systeem kunnen terugvinden kunnen wij aan het onderdeel zien dat deze bij ons is vervangen.

Wij vinden het geen probleem als u een maand of langer na de garantie langskomt bij kuren. Let wel op dat als er een barst of vocht in het scherm zit wij helaas geen garantie kunnen bieden. Dit, omdat wij het scherm opsturen naar de leverancier welke een barst of vocht nooit zal accepteren.

Wij hebben gelukkig een zeer lage retourpercentage, letterlijk met de vingers te tellen, wegens lange ervaring en kwalitatieve onderdelen. Zie ook de lovende recensies op Google, Facebook en overige beoordelingssystemen.