Hieronder vindt u de iPad Air / Air 2 reparatie tarieven die het meeste voorkomen. Mocht u een reparatie hebben die hieronder niet is vermeld, dan kunt u een bericht sturen via de contactpagina, onder vermelding van iPad Air / Air 2 reparatie.
De iPad Air en de iPad Air 2 zijn prachtige toestellen met een prachtig ontwerp. Na 5 jaar is het ontwerp van de Air nog steeds van toepassing op latere modellen. Deze is amper tot niet veranderd in ontwerp. De Air is vernoemd naar zijn naam; lucht. Het toestel was zo dun en licht dat deze de naam Air kreeg i.p.v. 5 (na de 1, 2, 3 en 4). De Air 2 was zelfs nog dunner en lichter. Dit terwijl de iPad Air en Air 2 nogal krachtige hardware in zich draagt.
De iPad Air heeft een scherm bestaand uit twee modules; het touchscreen (glas) en het LCD (beeld). Dit maakt de reparatie van een iPad Air goedkoper gezien 9 van de 10 keer enkel het glas breekt bij een val-of stootschade. De iPad Air 2 daarentegen heeft een scherm waarbij het glas en het beeld als enkele module is gemonteerd. Dit maakt het scherm duur bij aanschaf en dus in reparatie.
Gemiddeld na 5 jaar is een batterij van een iPad toe aan vervanging. Tegenwoordig is het sinds IOS 12 te zien hoe een batterij capaciteit is. Dit kunt u zien onder Instellingen, Batterij en vervolgens onder Batterijconditie. Indien de maximumcapaciteit 85% of minder is begint de batterij langzamerhand vervangen te worden. Staat er 80% of lager? Dan verschijnt er een reparatie melding. Het toestel gaat snel leeg, valt regelmatig (onder 20 a 30 procent) uit en het toestel wordt ook steeds trager. Let op, iPads in het algemeen komen amper tot niet voor batterij reparaties omdat deze (de batterij) bij zuinig gebruik tot wel 8 jaar meegaan. Na 8 jaar is het langzamerhand tijd voor een ander model iPad. Gaat de batterij razendsnel omlaag of blijft de batterijpercentage haken bij een bepaald percentage en loopt vervolgens in een raptempo omlaag? Dit is dan een moederbord probleem (power chip). Reparatie van een power chip is op afspraak en in overleg.
Wij zijn zeer coulant wat garantie betreft. Wij zetten alle reparaties op uw (achter)naam in ons systeem waardoor u geen bon hoeft mee te nemen. Zelfs als wij u niet in ons systeem kunnen terugvinden kunnen wij aan het onderdeel zien dat deze bij ons is vervangen.
Wij vinden het geen probleem als u een maand of langer na de garantie langskomt bij kuren. Let wel op dat als er een barst of vocht in het scherm zit wij helaas geen garantie kunnen bieden. Dit, omdat wij het scherm opsturen naar de leverancier welke een barst of vocht nooit zal accepteren.
Wij hebben gelukkig een zeer lage retourpercentage wegens lange ervaring en kwalitatieve onderdelen. Zie ook de lovende recensies op Google, Facebook en overige beoordelingssystemen.
Maandag: 13.00 - 18.00
Dinsdag: 10.00 - 18.00
Woensdag: 10.00 - 18.00
Donderdag: 10.00 - 21.00
Vrijdag: 10.00 - 18.00
Zaterdag: 10.00 - 17.00